tisdag 21 januari 2014

BETT2014 - Here I Come

Tisdagen den 21 januari och äntligen dags för den efterlängtade resan till London och BETT-mässan 2014. 

Ett 30-tal kolleger från Kalmarsunds Gymnasieförbund finns med på resan och nätverkandet har redan börjat i bussen mot Köpenhamn. Roligt att många skaffar Twitterkonton nu till resan - äntligen kanske vi blir ett större twittrande gäng. Jag finns på @TeacherMe2 / välkommen dit!

Så här i dag under resdagen funderar jag mycket på valen jag gjort inför de kommande dagarna med LinEducation... Det känns som om jag hade velat gå på Google-passet också... Eller ja...jag hade nog gärna gått på ALLA passen. Det var lite synd att det var så knapphändig info om de olika passen inledningsvis - svårt att se vilka pass som gett mest. 

Jag är dock HELT övertygad om att ALLT är bra :D 

Tack till min arbetsgivare som låter mig få förmånen att åka och tack till kolleger som ställer upp och vikarierar för mig den här veckan!

Kanske det rent av blir tid att arbeta med #digiskol den här veckan ;) ...jag har verkligen haft för lite tid det här året! Man vill mycket - man hinner en del!


P.s. Jag fick igång mitt gamla lärarinsta också... Det blir Londonbilder där i dagarna fem! 



Men nu - London baby!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar